اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان

آخرین رخداد های ایران و جهان در حوزه های ورزشی

اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان

آخرین رخداد های ایران و جهان در حوزه های ورزشی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی

سروش احمدی با 3 پیروزی راهی مرحله یک چهارم نهایی شد و ابوالفضل یعقوبی و فرزاد عبدالهی از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، در پایان چهارمین روز از تورنمنت آزاد کره‌جنوبی (G2) که از صبح امروز (شنبه) با رقابتهای تکواندوکاران اوزان 63- و 80- کیلوگرم مردان آغاز شده بود. سروش احمدی تکواندوکار وزن سومی کشورمان با 3 پیروزی راهی مرحله نیمه نهایی شد و ابوالفضل یعقوبی دیگر نماینده وزن سوم کشورمان به همراه فرزاد عبدالهی تکواندوکار وزن ششم با 2 پیروزی و یک باخت از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

سروش احمدی در وزن 63- کیلوگرم و در گروه B، پس از اینکه نماینده استرالیا در شیاپ چانگ حاضر نشد در مرحله دوم با نتیجه پرامتیاز 24 بر 6 از سد "ویلیام رودجرس" کانادایی گذشت و در ادامه با شکست 13 بر 4 "ایسلام خانف" قزاق، راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

با اعلام کمیته مسابقات این بازیها، رقابتهای مرحله یک چهارم، نیمه نهایی و نهایی از ظهر فردا (یکشنبه) ساعت 12 به وقت محلی پیگیری می‌شود که سروش احمدی فردا، برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی برروی شیاپ چانگ خواهد رفت.

اما ابوالفضل یعقوبی، دیگر نماینده کشورمان در این وزن، ابتدا تکواندوکاری از کره جنوبی را پیش رو داشت که این بازیکن در شیاپ چانگ حاضر نشد. در ادامه با نتیجه 14 بر صفر یکی دیگر از کره ای ها را برد اما در راند طلایی برابر "محمد مامادف"، تکواندوکار آذری متوقف شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

همچنین فرزاد عبدالهی، هوگوپوش وزن 80- کیلوگرم کشورمان، پس از دو پیروزی 20 بر 7 و 8 بر 6 مقابل تکواندوکاران کشور میزبان نتیجه را 12 بر 9 به یکی از نمایندگان کره جنوبی واگذار کرد و از دور رقابت ها حذف شد.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در نخستین روز این رقابتها در وزن 54- کیلوگرم توسط آرمین هادی پور طلایی شد و در وزن 87- کیلوگرم، امید عمیدی مدال نقره گرفت.

این دوره از مسابقات از روز (چهارشنبه – 31 تیرماه) در شهر "چونچئون" کره جنوبی آغاز و پس از 6 روز پیکار دوشنبه (5 مردادماه) به پایان خواهد رسید.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در این رقابتها با 11 تکواندوکار و با هدایت بیژن مقانلو (سرمربی) و مهدی بی باک و مهرداد یوسفی (مربیان) حضور دارد.

تورنمنت آزاد کره جنوبی G2 است و دارندگان مدال طلا 20 امتیاز، مدال نقره 12 امتیاز و مدال برنز 7.2 امتیاز، در راستای افزایش رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه ریو 2016، بدست خواهند آورد.
  • sar-khat.blogfa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی