اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان

آخرین رخداد های ایران و جهان در حوزه های ورزشی

اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان

آخرین رخداد های ایران و جهان در حوزه های ورزشی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی

مراسم قرعه کشی و هماهنگی سرپرستان و مربیان لیگ نونهالان پسر و دختر روز گذشته در خانه تکواندو برگزار شد.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، این مراسم به منظور آشنایی مربیان و سرپرستان تیم های خردسالان و نونهالان حاضر در لیگ امسال با قوانین جدید داوری، آیین نامه و مقررات لیگ و مسائل انضباطی، با حضور علیرضا صیاد دبیر فدراسیون تکواندو، محمد کرمی رئیس سازمان لیگ ها، نمایندگان قضایی و مسئولان روابط عمومی فدراسیون پیگیری شد که طی آن محمد کرمی رییس سازمان لیگ های تکواندو، مربیان و سرپرستان حاضر را با آیین نامه جدید لیگ نونهالان و خردسالان آشنا کرد.

در ادامه کمیته داوران به ارائه جدیدترین مسائل داوری در طول لیگ پیش رو پرداخت و بعد از آن روابط عمومی فدراسیون در رابطه با نحوه تبلیغات در طول مسابقات با حضار صحبت کرد. 

طبق بررسی‌های صورت گرفته، لیگ خردسالان و نونهالان پسران در دو بخش دسته یک و برتر برگزار خواهد شد که در بخش لیگ برتر ملی پوشان و برترین‌ها برای کسب آمادگی بیشتر به صورت رفت و برگشتی رقابت خواهند کرد و از نکات دیگر لیگ خردسالان، استفاده از هوگوی الکترونیکی و استفاده از روپایی "دی‌دو" و "کین" است. 

لیگ خردسالان و نونهالان در سالجاری با 3 تیم بیشتر نسبت به دوره قبل در رقابت ها حضور خواهد داشت که در حال حاضر 59 تیم برای حضور در لیگ دختران و پسران ثبت نام و اعلام آمادگی کرده اند.

گفتنی است؛ مراسم افتتاحیه برای لیگ خردسالان و نونهالان دختر هفتم مردادماه، و برای لیگ پسران هشتم مردادماه برگزار می‌شود.

  • sar-khat.blogfa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی