اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان

آخرین رخداد های ایران و جهان در حوزه های ورزشی

اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان

آخرین رخداد های ایران و جهان در حوزه های ورزشی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی

سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان گفت: کاری به قرعه مسابقات نداریم، تلاش می‌کنیم و با تمام وجود مبارزه خواهیم کرد. نتیجه خودش حاصل خواهد شد.

بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان پس از انجام مراسم قرعه کشی تورنمنت آزاد کره جنوبی در گفت و گو با سایت فدراسیون تکواندو گفت: این رقابتها یکی از مسابقات خوب در کره جنوبی است و باعث می‌شود تا بازیکنان ما به خودباوری مطلوبی برسند و از این تجربه در میادین اصلی نهایت استفاده را ببرند.


وی تصریح کرد: این رقابت‌ها همچون گذشته قطعا تاثیر مطلوبی در روحیه بازیکنان ما خواهد داشت.

مقانلو در پاسخ به این سوال که قرعه بازیکنان ایران را چطور ارزیابی می‌کند؟ اظهار داشت: ما به قرعه کاری نداریم. آنچه برای ما اهمیت دارد عملکرد بازیکنانمان است که آن را به خوبی رصد و ارزیابی می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان در خصوص حضور پرشمار کره‌ای ها در اوزان مختلف، گفت: در مسابقات رسمی یک یا نهایتا دو تکواندوکار از کره جنوبی حضور دارند اما در این رقابتها در هر وزن حدود 20 تا 25 تکواندوکار کره ‌ای رقابت خواهند کرد که به شخصه معتقدم همین امر به خودباوری بازیکنانمان کمک بسیاری می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاء‌الله که بازیکنان‌ بتوانند سربلند از این آزمون بیرون بیایند. بازهم می‌گویم ما کاری به قرعه نداریم. تلاش می‌کنیم و با تمام وجود پا به میدان میگذاریم. نتیجه خودش حاصل خواهد شد.

  • sar-khat.blogfa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی