اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان

آخرین رخداد های ایران و جهان در حوزه های ورزشی

اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان

آخرین رخداد های ایران و جهان در حوزه های ورزشی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی

تورنمنت آزاد کره جنوبی (G2)
حریفان تکواندوکاران‌ کشورمان مشخص شدند

قرعه کشی تورنمنت آزاد کره جنوبی انجام شد و 11 هوگوپوش کشورمان حریفان خود را در این دوره از مسابقات شناختند.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، تورنمنت آزاد کره‌جنوبی (G2)، به میزبانی شهر "چونچئون" از فردا (چهارشنبه) آغاز و پس از 6 روز پیکار دوشنبه (5 مردادماه) به پایان خواهد رسید.

دقایقی پیش و پس از برگزاری مراسم قرعه کشی، تکواندوکاران کشورمان رقبای خود را شناختند که بر این اساس، آرمین هادی پور در وزن 54- کیلوگرم در نخستین گام به مصاف تکواندوکاری از کره جنوبی خواهد رفت و در صورت پیروزی بازهم یکی دیگر از نمایندگان کره جنوبی را پیش رو دارد.

در وزن 58- کیلوگرم محمد کاظمی، باید با "یو یاهونگ" از چین رقابت کند و پس از آن باید منتظر برنده دیدار قزاقستان و کره جنوبی باشد. 

اما در وزن 63- کیلوگرم که به دلیل تعداد زیاد تکواندوکاران؛ به دو گروه A و B تقسیم شده است. در گروه اول ابوالفضل یعقوبی ابتدا به مصاف تکواندوکاری از کره جنوبی خواهد رفت و در صورت پیروزی باید با یکی از نمایندگان استرالیا و یا کره جنوبی رقابت کند. در آن سوی جدول نیز، سروش احمدی دیگر نماینده کشورمان در وزن سوم در نخستین پیکار رو در روی "توماس اگور" از استرالیا قرار خواهد گرفت و سپس به مصاف برنده دیدار هند و کانادا می‌رود.

در وزن 68- کیلوگرم نیز تکواندوکاران در دو گروه A و B قرار دارند. مهرداد نورمحمدی در گروه اول پس از پیکار با نماینده کره جنوبی بازهم یکی دیگر از نمایندگان کشور میزبان را پیش رو دارد و فرزاد عبدالهی در آن سوی جدول باید با نماینده لهستان رقابت کند. عبدالهی در صورت پیروزی در این دیدار با برنده دیدار ازبکستان و فیلیپین مبارزه خواهد کرد.

در وزن پنجم (74- کیلوگرم) دو نماینده ایران یعنی سید محمد رفیعی و علیرضا نصرآزادانی هر دو در پایین جدول قرار گرفتند و در صورت پیروزی در تمامی رقابت‌های خود در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف هم خواهند رفت. رفیعی در نخستین گام با "الیو پارادیس" از کانادا رقابت می کند و نصرآزادانی نیز باید با نماینده کشور میزبان پیکار کند.

فرزاد عبدالهی تکواندوکار وزن 80- کیلوگرم کشورمان برای راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی این رقابتها 4 نماینده کره جنوبی و تکواندوکارانی از کشورهای ازبکستان و لهستان را پیش رو دارد که در دو رقابت ابتدایی خود باید به مصاف نمایندگان کره جنوبی برود.

در وزن 87- کیلوگرم نیز امید عمیدی ابتدا با کره جنوبی رقابت‌ خواهد کرد و در صورت پیروزی بازهم نماینده ای از کشور میزبان را پیش رو دارد. مرتضی شیری نماینده سنگین وزن کشورمان هم در صورت پیروزی برابر نمایندگان کره جنوبی در 2 مبارزه، در مرحله یک چهارم و در رقابتی سخت و نفس گیر باید با "دیمیتری شوکین" قهرمان جهان در سال 2015 مبارزه کند.

این تکواندوکار ازبکستانی چندی پیش نیز عنوان قهرمانی دانشجویان جهان را بدست آورد.

تیم ملی تکواندوی کشورمان با 11 تکواندوکار و با هدایت بیژن مقانلو (سرمربی) و مهدی بی باک و مهرداد یوسفی (مربیان) رو در روی رقبایش قرار می گیرد.


برنامه رقابتهای تیم ملی تکواندوی ایران /

* چهارشنبه (31 تیرماه 1394)
اوزان 54- و 87- کیلوگرم : آرمین هادی پور و امید عمیدی

* پنجشنبه (یکم مردادماه 1394)
وزن 87+ کیلوگرم: مرتضی شیری

* جمعه (2 مردادماه 1394)
وزن 58- کیلوگرم: محمد کاظمی

* شنبه (3 مردادماه 1394)
اوزان 63- و 80- کیلوگرم: ابوالفضل یعقوبی، سروش احمدی و فرزاد عبدالهی

* یکشنبه (4 مردادماه 1394)
وزن 74- کیلوگرم: علیرضا نصرآ‍زادانی و سیدمحمد رفیعی

* دوشنبه (5 مردادماه 1394)
وزن 68- کیلوگرم: مهرداد نورمحمدی و فرزاد ذوالقدری

تورنمنت آزاد کره جنوبی G2 است و دارندگان مدال طلا 20 امتیاز، مدال نقره 12 امتیاز و مدال برنز 7.2 امتیاز، در راستای افزایش رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه ریو 2016، بدست خواهند آورد.

  • sar-khat.blogfa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی