اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان

آخرین رخداد های ایران و جهان در حوزه های ورزشی

اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان

آخرین رخداد های ایران و جهان در حوزه های ورزشی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی

تکواندوکاران استان البرز در مسابقات قهرمانی کشور باشایستگی و حضوری موفق 4 بار بر روی سکو رفتند تا البرز تنها استانی باشد که در بین 32 استان کشور در 4 رده سنی خردسالان و نونهالان (پسران،دختران) بر روی سکو رفته است.

محمد نوذری رییس هیات تکواندو استان البرز در خصوص نتایج اخیر این استان در گفت و گو با روابط عمومی هیات تکواندو استان البرز گفت: علی رغم تغییرات متعدد در زمانبندی برگزاری مسابقات کشوری و پیرو آن لطمات وارده شده به تیم های منتخب این استان، خوشبختانه با برنامه ریزیهای صورت گرفته در هیات و به پشتوانه بازیکنان خوب و مستعد و مربیان مجرب و توانمند، استان البرز باز هم در مسابقات قهرمانی کشور شگفتی ساز شد تا بر این مهم صحه بگذارد که انتخاب هیات تکواندو استان البرز به عنوان هیات برتر بر مبنای توانایی ها و کسب افتخارات متعدد استان بوده است و البرزیها حتی یک سکوی کشوری را نیز از دست نخواهند داد.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور موفق تیم های منتخب استان در رقابتهای کشوری ادامه داد: در این رقابتها بازیکنان ما فعل خواستن را به بهترین وجه صرف کردند و موفق به کسب 10 مدال طلا، 7 نقره و 8 برنز شدند، در این میان از تلاش همه مربیان و کادر فنی تیمها که سهم بسزایی در رقم خوردن این افتخارات داشتند تشکر و قدردانی میکنم.

رییس هیات تکواندو استان البرز افزود: با روند رو به رشد و هماهنگی های صورت گرفته جهت برگزاری مسابقات انتخابی و حضور در اردوهای تمرینی بر آن هستیم تا صاحب 6 سکوی باقیمانده در بخش پومسه، نوجوانان و بزرگسالان (آقایان و بانوان) نیز شویم، امید آن دارم تا با تکرار موفقیت های سال گذشته بهترین ها به نام این استان رقم بخورد.

این مسئول با اشاره به کسب عنوان هیات برتر استان البرز در سال 92 ابراز امیدواری کرد با توجه به عملکرد مثبت و نتایج بهتر ثبت شده در سال 93 از سوی هیات این عنوان مجددا به استان البرز تعلق یابد.

نوذری خاطر نشان ساخت: در 3 ماهه اول سال تکواندوکاران البرز در مسابقات آسیایی و جهانی حضوری موفق داشتند وافتخارات متعدد برای میهن اسلامی بدست آورند اما متاسفانه بنا به پراکندگی قومی که در این استان وجود دارد آنطور که شایسته این قهرمانان بوده است، نتوانستیم از آنان تجلیل کنیم که این موضوع از ارزش های قهرمانان ما کم نمیکند، البته مسئولین استان قول های مساعدی در این زمینه داده اند تا بتوانبم تقدیری شایسته از بازیکنان و قهرمانانمان خصوصا قهرمانان المپیکی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: طی دو هفته گذشته 4 تن از تکواندوکاران ملی پوش استان البرز به عنوان ورزشکاران نمونه سال و جوانان برتر استان معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند که این مهم از افتخارات جامعه تکواندو میباشد.

نوذری ضمن قدردانی از حضور موفق بانوان در رقابتهای کشوری و مسابقات برون مرزی گریزی بر کسب اولین افتخارات از سوی بانوان شایسته استان البرز داشت و گفت: کیمیا علیزاده، فاطمه نعمتی و پروانه تهرانی به ترتیب به عنوان اولین بانوی مدال آور مسابقات جهانی، اولین بانوی طلایی مسابقات قهرمانی آسیا و اولین مدال آور بازیهای آسیایی جزو بی نظرترین افتخار آفرینان استان البرز بودند که نامشان برای همیشه در تاریخ تکواندو ایران ثبت شد.

این مسئول در پایان خاطر نشان ساخت: استان البرز به پشتوانه ملی پوشان و افتخار آفرینانش به استانی متمایز در تکواندو تبدیل شده و امید آن دارم با حضور مستمر و توانمند در همه رویدادها نوار پیروزهای استان ادامه یابد.

  • sar-khat.blogfa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی