اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان

آخرین رخداد های ایران و جهان در حوزه های ورزشی

اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان

آخرین رخداد های ایران و جهان در حوزه های ورزشی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی

ضیافت افطاری رییس جمهوری با ورزشکاران
پولادگر: رشته های ورزشی المپیکی به حمایت بیشتر دولت نیازمند است

رییس فدراسیون تکواندو در مراسم افطاری جامعه ورزش حمایت بیشتر دولت از رشته های ورزشی المپیکی را خواستار شد.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،

سید محمد پولادگر عصر روز گذشته در ضیافت افطاری رییس جمهوری با جامعه ورزش ضمن قدر دانی از تلاش های تیم هسته ای ایران گفت: خدا را شاکریم که استقامت ملت ایران در برابر اصول انقلابی واعتقادی اش به نتیجه رسید و بار دیگر توانست به جایگاه واقعی اش در عرصه بین الملل دست پیدا کند.

وی ادامه داد : تشکر می کنیم از تیم دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران که دل مردم را شاد کردند و همچنین قدردان حمایت های دولت از ورزش قهرمانی با وجود مشکلات مالی که داشته، هستیم.

رییس فدراسیون تکواندو در این مراسم رویدادهای پیش روی ورزش ایران رامورد توجه قرار داد و اظهار داشت : از این فرصت استفاده می کنم و توجه شما را به المپیک ریو به عنوان یکی از رویدادهای مهم ورزشی جلب می کنم که نزدیک به یکسال تا زمان برگزاری اش ، فرصت باقی مانده، این درحالی است که ورزشکاران کشورمان برای کسب مجوزحضور در این رویداد، تنها 8 ماه فرصت دارند.

او ادامه داد: هم اکنون بیش از 50 فدراسیون در کشور فعال هستند اما، سهم ما از مدال های این رویداد بزرگ، تنها در 4 رشته ورزشی خلاصه شده است.

سید محمد پولادگر با بیان اینکه این تعداد مدال برای کشوری مثل ایران کافی نیست،افزود: امیدوارم با حمایت های بیشتر دولت، بتوانیم علاوه برتوسعه ورزش قهرمانی ، تعداد مدال هایمان را در این رویداد بزرگ که تنها 20 هزار خبرنگار از سراسر جهان آن را پوشش می دهند را افزایش دهیم.

او گفت: این روزها، روزهای سرنوشت سازی برای ورزش ایران است و امیدوارم، دولت نگاه ویژه ای به رشته های ورزشی المپیکی داشته باشد.

رییس فدراسیون تکواندو پیشنهاد کرد: تیم ویژه ای برای حمایت و بررسی رشته های المپیکی تشکیل شود تا فرزندان این سرزمین بتوانند با کسب افتخارات بیشتر، دل مردم را شاد کنند.

  • sar-khat.blogfa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی