اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان

آخرین رخداد های ایران و جهان در حوزه های ورزشی

اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان

آخرین رخداد های ایران و جهان در حوزه های ورزشی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان البرز زینال حسینی رئیس کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو با اشاره به برگزاری بیست و پنجمین دوره دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور(پسران) گفت: این دوره از مسابقات قهرمانی نوجوانان در شرایطی برگزار میگردد که تیم ملی نوجوانان باید خود را جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا درچین تایپه که در اوایل سال آینده برگزار خواهد شد آماده کند.
مسئول کمیته مسابقات ادامه داد: بنا به ضرورت تشکیل تیم ملی نوجوانان تلاش کردیم تا با اطلاع رسانی کامل به استانها بهترین ها و نخبه ها را شناسایی و روانه این مسابقات کنند ، بدین جهت این مسابقات دارای حساسیت های فراوان شده و رقابتها از لحاظ کیفی و فنی در سطح بالایی برگزار می شود بصورتی که نوجوانان غیور ما برای پوشیدن پیراهن تیم ملی از جان مایه میگذارند.
وی افزود: در این رقابتها کمتر میتوان شاهد بود که سطح فنی بازیکنی با دیگر تکواندوکار اختلاف چشمگیری داشته باشد ، بهمین علت رقابتها شور، هیجان و نشاط خاصی دارد و از آنجایکه این مقطع سنی در سال های آتی وارد دوران جوانی می شوند داشته های فنی خود را در این برهه زمانی به اوج میرسانند تا در رده جوانان بکار گیرند این مهم باعث شده رقابت همیشه در تکواندو پویا و زنده باشد.
زینال حسینی تصریح کرد: بنا به حساسیت مسابقات سرمربی تیم ملی نوجوانان و نماینده کمیته فنی در محل برگزاری حاضر شدند تا علاوه بر کشف استعداد های موجود از نزدیک نظاره گر شرایط فنی بازیکنان باشند،
این مسئول خاطر نشان ساخت: در دو بخش آقایان و بانوان حضور گسترده استان ها را داشته ایم و کمیته مسابقات تلاش کرده است تا با بکارگیری تجهیزات به روز و ایجاد فضای رقابت عادلانه از نقطه شروع ثبت نام تا بکارگیری داوران برگزیده فضا استاندارد و عادلانه ای را برای رقابتها ایجاد کنیم تا بدون دغدغه به کار فنی خود برسد، شایان ذکر است این فضا سازی باعث شده است تا شاهد تقسیم مدال ها طلا در تعداد استانهای بیشتری باشیم . در این بین مسئولین ارشد فدراسیون و کمیته مسابقات تلاش کرده اند تا بهترین ها را مهیا کنند.
رئیس کمیته مسابقات اذعان داشت: ما از استان های بزرگ و سکونشینان قهرمانی در امر میزبانی انتظار داریم تا توان خود را در این امر نشان دهند ، میزبانی سی استان کشور و برگزاری رویداد های بزرگ از قبیل مسابقات قهرمانی کشوری دشوار است اما این مهم از هیئت های توانمند ساخته است.
وی با قدردانی از میزبانی استان البرز در دو رده دختران و پسران گفت: این هیئت در شرایطی میزبانی این رقابتها را برعهده گرفت که زمان کوتاهی برای آماده سازی داشت داشت اما در مدت کوتاه توانست کار بزرگی انجام دهد و این مهم به انجام نمیرسید مگر با درایت اثبات شده رئیس هیئت البرز و مجموعه همکاران ایشان در استان، اذعان و رضایت مندی اکثریت قریب به اتفاق استانها گواه بر این مهم است.
زینال حسینی بیان داشت: هیئت تکواندو استان البرز در عرصه های مختلف توانمندی خود را به اثبات رسانده که وجود قهرمانان بزرگ، پرورش استعدادهای جدید در تیم ملی و اهتمام و ارزش گزاری به خانواده بزرگ تکواندو، پیشکسوتان از این قبیل می باشد.
  • sar-khat.blogfa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی