اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان

آخرین رخداد های ایران و جهان در حوزه های ورزشی

اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های پارسی زبان

آخرین رخداد های ایران و جهان در حوزه های ورزشی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان البرز در ادامه پنجمین روز از بیست و هشتمین دوره مسابقات دانشجویان جهان که به میزبانی “گوانگجو” کره جنوبی در حال برگزاری است؛ اکرم خدابنده تکواندوکار شایسته استان البرز با غلبه بر نماینده کشور میزبان مقتدرانه و برای نخستین بار مدال طلا مسابقات المپیک دانشجویان جهان را بنام ایران ثبت کرد

اکرم خدابنده در فینال رقابت های تکواندو یونیورسیاد با شکست رقیب کره ای به قهرمانی رسید و ششمین طلای کاروان دانشجویان ایران را رقم زد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از کره جنوبی، در ادامه رقابتهای تکواندوی یونیورسیاد، اکرم خدابنده نماینده وزن 73+ کیلوگرم بانوان مقابل بیچنا کیم از کره جنوبی با نتیجه 9 بر 3 پیروز شد و به مدال طلا رسید.

وی توانست چهاردهمین مدال و ششمین طلای کاروان دانشجویان ایران را به ارمغان آورد. پیش از این بانوان تکواندو کار در مسابقات دانشجویان جهان موفق به کسب مدال نشده بودند و این اولین مدال بانوان در بخش کیوروگی (مبارزه) یونیورسیاد بود.

خدابنده در این مسابقات ابتدا مقابل رقیبانی از چین تایپه و مراکش به ترتیب با نتیجه 11 بر یک و 6 بر یک به برتری رسید. خدابنده در ادامه در مرحله نیمه نهایی برابر آلینا ایکائوا از روسیه با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد و مقتدرانه راهی فینال شد.

تیم تکواندو بانوان با مدال خدابنده به کار خود در بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد پایان داد. ایران تنها در سه وزن نماینده داشت که پیش از این هانیه اخلاقی و فرزانه صاحبی دو نماینده دیگر ایران در دور مقدماتی یونیورسیاد حذف شده بودند.

  • sar-khat.blogfa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی